Nefit / EcomLine HRC30V / 9 (A/C/F/H/L/P/U)

Foutmelding: 9 (A/C/F/H/L/P/U)

Storing branderautomaat

De letter wordt zichtbaar tijdens het indrukken van de serviceknop.
De volgende letters kunnen zichtbaar worden.

A/C/F/H/L/P/U

Deze storing wordt mogelijk veroorzaakt door:
- Defecte branderautomaat
- Branderautomaat herkent de ketel niet
- Defecte bedrading gasblok
- Nefit kamer thermostaat defect

Voor deze storing is de hulp van een vakman nodig.

Klant bij Feenstra?
Indien u een cv-ketel onderhoudscontract bij Feenstra heeft, wordt u zo snel mogelijk en volgens de betreffende voorwaarden geholpen.

Geen klant bij Feenstra?
Bent u geen klant bij Feenstra en heeft u een storing aan uw cv-ketel? Dan is het op dit moment helaas niet mogelijk om een afspraak te maken om de storing te verhelpen. Onze excuses voor het ongemak.

Voortaan niet meer voor verrassingen komen te staan? Sluit dan nu een onderhoudsabonnement af bij Feenstra.

Feenstra cv-ketel onderhoud

Ga terug